Bøker
Forfattere
Verk
Ingen treff
Språk
Bokmål Nynorsk
Format

Digital ressurs

12 md. abonnement

Heftet

Digital ressurs i salg
199,-

Brand 1.0, d-bok
Markedsføring og ledelse 1

Brand 1.0 er et helt nytt læreverk for markedsføring og ledelse 1. 

Læreverket som består av læreboka Brand 1.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen, legger vekt på en praktisk tilnærming til faget gjennom presentasjon av modeller, varierte oppgaver og verktøy til hjelp for elevene i arbeidet med faget. 

Læreboka Brand 1.0 har et visuelt uttrykk med figurer som illustrerer teorien.

Bokas innhold:

DEL 1 MARKEDSFØRING

Kapittel 1   Markedsføreren
Kapittel 2   Markedsføring og ledelse

Kapittel 3   Markeds- og samfunnsutvikling (markedsføring i et utviklingsperspektiv, bærekraft, digitalisering, etikk og regelverk)

DEL 2 FORBRUKERATFERD

Kapittel 4   Forbrukeren

Kapittel 5   Atferd

DEL 3 MARKEDSPLANEN

Kapittel 6   Forretningsidé
Kapittel 7   Situasjonsanalyse
Kapittel 8   Markedsundersøkelser
Kapittel 9   Målgruppe
Kapittel 10 Markedsmål
Kapittel 11-15 Markedsstrategi

Kapittel 16 Markedsmiks

Læreboka Brand 1.0 vil utkomme i løpet av høsten. For å likevel gjøre det mulig å benytte Brand 1.0 fra skolestart 2021, vil de første kapitlene med oppgaver og presentasjoner vil foreligge digitalt i Økonomiportalen til skolestart.
Forfattere:
ISBN:
9788211032133
Utgitt:
Utgave:
1
Sider:
334
Verk:
Økonomiske programfag
Trinn:
VG2
Brand 1.0, d-bok