Nedlastbare filer
Høyoppløselig omslagHeftet
Brand 1.0 er et helt nytt læreverk for markedsføring og ledelse 1.
Læreverket som består av læreboka Brand 1.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen, legger vekt på en praktisk tilnærming til faget gjennom presentasjon av modeller, varierte oppgaver og verktøy til hjelp for elevene i arbeidet med faget.
Læreboka Brand 1.0 har et visuelt uttrykk med figurer som illustrerer teorien.
Bokas innhold:
DEL 1 MARKEDSFØRING
Kapittel 1 Markedsføreren
Kapittel 2 Markedsføring og ledelse
Kapittel 3 Markeds- og samfunnsutvikling (markedsføring i et utviklingsperspektiv, bærekraft, digitalisering, etikk og regelverk)
DEL 2 FORBRUKERATFERD
Kapittel 4 Forbrukeren
Kapittel 5 Atferd
DEL 3 MARKEDSPLANEN
Kapittel 6 Forretningsidé
Kapittel 7 Situasjonsanalyse
Kapittel 8 Markedsundersøkelser
Kapittel 9 Målgruppe
Kapittel 10 Markedsmål
Kapittel 11-15 Markedsstrategi
Kapittel 16 Markedsmiks